marți, 16 februarie 2010

Yesterday

Ieri, mergeam cu Il Negro Cabral la Allegro. In 3, ne intalnim cu o fosta colega. Coco era deja la Allegro si ne dispera cu telefoanele sa venim mai repede.
 Fosta colega intreaba: -Da' cine e Coco?
Eu: -Un coleg de la mine de la liceu. E unu' mai durduliu asa.
Mai trece ceva vreme, ajungem aproape de statia de la Tic-Tac. Ea intreaba din nou.
Eu raspund: -E unu' asa durduliu, are bani, e bazat baiatu'.
Ea: -A da? Vreau si eu sa fac cunostinta cu el.
Eu: -Ok, ok.
Ajungem in statie. Eu cu Cabral coboram.

Deci, foarte misto. Cand i-am zis ca e unu' durduliu nu a interesat-o mai deloc. Da' cand i-am zis ca are bani a neglijat defectele pe care le are si a devenit foarte interesata de persoana lui Coco.
Hmmm...asta explica multe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?